ojjj så lång inlägg

aså imorrn kommer jag inte skriva ett inlägg tro jag
men allfal jag ska brätta vad jag ska göra
på morgonen har jag vanljg sen ska jag städa mit rum och min garderob
sen ska jag på stan och shoppa särskilt kläder
för jag har kastat många av mina kläder har inte så många kläder nu :(haha eller joo :D
sen kommer jag äta lunch stavning på stan för jag kommer inte hinna äta hemma sen 4 kommer pappa hämta mig då ska vi gå och handla stort för vi har allting nästan slut
jag gilar shoppa och handla aså handla gillar jag bara göra godis och sånt men det är ändå kul
sen när vi kommer tillbaks ska jag vara med cenne egentligen var det tänk att vara med zanna cennes kompis
men efter som hon ska åka iväg till ume så ska jag vara med cenne
eller först ringde zanna om hon kunde va med mig sen ringde cenne om hon kunde va med mig så jag ba nej cenne ska va med zanna hon ba okej sen sa jag men kankse nästa helg hon ba aa
sen ringde zanna att hon kan inte va med mig för hon ska till ume till sin pappa
och då ringde jag till cenne och sa att hon kan va med mig aså jag vet ej om jag ska till cenne eller om cenne ska till mig men vi får se imorrn
okej nu har jag ont i armen 2 långa inlägg
och det är ganska sent men jag har tänkt vara uppe till 2
natti natti


Kommentarer
Postat av: yo

vad gör du ;)

2010-01-31 @ 17:01:59
URL: http://yosirinan.webblogg.se/
Postat av: yo

är med vem då :?? (=

2010-01-31 @ 17:20:46
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0