första inlägg a cool

hej
usch va det var kallt idag
man kunde nästan inte andas stavning stakars dom som går hem från skolan jag fick allafal skjus
okej det här är min första inlägg det kommer inte va så lång inlägg har typ inget göra nu ikväl
ska säga att jag var i stan idag och köpte en tröja den är jätte snygggggggggg haha
den är lilla rutig jätte snygg not skoja bara den är snygg och sen köpte jag blå linne ska ha dom imorrn på mig med svart jens stavning
men jag har ingetmer att säga ska göra en design nu så
det här blir sista inlägg för idag kankse
men vi får se ha en bra kväll bye












Kommentarer
Postat av: ronja

ok sötnoos tack det är bara bra med mig

så söt av dig själv då?

2010-01-29 @ 23:00:56
Postat av: Julia <3

Varför har du en ny blogg? :O

2010-01-31 @ 10:43:11
URL: http://julleribullan.blogg.se/
Postat av: yo

tack (=

2010-01-31 @ 14:04:00
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0