äntligen fredag

hej
idag i skolan vanlig efter skolan skulle jag vara med en kompis klockan 3 men jag hann ej
så nu är jag hemma och gör ej nåt sspecial
jihoooooo på måndag och tisdag är vi lediga
imorrn skulle jag bada i edda med cenne:)
men det vart ej så vi ska åka slalom jag har inga så jag ska låna från hennes brosa  
jag har bara åkt en gång i mit liv jag kan ej men ska ändå åka och lära mig
idag ska inte vara med nån ska ha fredagsmys :D

Fredagsmys är något jag verkligen saknar. Så ikväll gör jag allt som står i min makt för att få lite av den varan här, fastän det inte är samma sak som i Svea "fredagsmyslandet" Rike.Ska vara hemma, , i mitt eget rum, tända massa ljus, dricka coola, äta chips och godis, se på någon  film, och mysa helt enkelt. Somna tidigt för min kropp skriker efter det.Jag vet att det inte är riktigt samma sak som svenska chips, idol osv, men det är i alla fall mys. Och det är fredag. Alltså fredagsmys! Yippie

Kommentarer
Postat av: simon/my

sv: TAAACK :D!

2010-02-05 @ 18:03:13
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: Lollo

ha en bra fredag!

2010-02-05 @ 21:42:24
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0