sjuk

hej
idag hade jag jätte tråkig jag var sjuk
jag gjorde typ ingenting utan duchade och vilade
årkade ej blogga efter som jag var sjuk
jag är fortfarande sjuk men tänkte skriva ett snabis inlägg
snart ska jag dricka te och kokosnöt kaka jätte gått min syrra har bakat nys
ooo:( idag skulle jag bada med zanna och cenne men efter som jag var sjuk så gjck det ej
är så himla förbanad och idag var jätte bra väder solig jag var  ensamm hema till kl 4
för dom ändera var ut :( efter frukosten så  solade jag haha  men när jag vilade då var solen på min ansikte är ass brun nu (NOT)
nu tänker jag sluya blogga hoppas jag bli frysk stavning imorrn får imorron så ska jag och pappa till stan och shoppa hehe med pappa:¤
och imorrn sa den som skulle göra min design att hon kommer bli klar men det kommer ej va nåt bild på mig
på desginen för att jag hade inga bilder på mig i den här dator så ........
aa men nu tänk jag sluta blogga GODNATT ses imorrn igen 





sjuk










Kommentarer
Postat av: fany

synd

2010-02-07 @ 23:26:47
URL: http://fany.bbbbbbbbbbbb
Postat av: fany

tack för du ringde mig kan loggga in på msn

2010-02-07 @ 23:28:04
URL: http://fany.bbbbbbbbbbbb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0