jag är jätte glad

jag är jätte jätte jätte jätte glad ´nu men tänker ej säga vf det är inte för attt cenne ska ej flytta för hon ska görs kanske men oooooo gud va jag är glad
föra inlägg så läggde jag massssssssssaaaaaaaaaa masssssssaaaaaaa bilder på zanna men cennes dator har dämp så alla bilder for bort men det gör inget för nu kan jag hur man lägger så jag ska lägga bilder
när jag komm hem
nu så ska jag och cenne gå ut hus zanna vi ska se film jhooo jag fick vara här till 10  men direkt efter filmen
ska jag och cenne gå tillbaka hon bor jätte nära aså zanna det därför vi har inte så bråttom
oooo tänk om det var lördag och jag fick sova över här men aa ändå har ajg kul
okej nu måste jag skynda mig filmen är ej så långt jag kan lägga bilder imorrn för när jag komm hem direk då ska jag sova
men ha det så bra kram(L)

Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Japp, det var det! ;)

Själv? ^^ ♥



Kram!

2010-02-02 @ 19:54:26
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa - PRINCESSBLING

Jotack, det är bra.

Själv?



Ja, jag har gjort den själv.

Och tyvärr kan jag inte göra nåt design till dig.

Det har jag inte tid med. Gör endast designer till mig själv och kompisar nu för tiden.

Ha en fin kväll.

2010-02-02 @ 19:55:46
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnéa - PRINCESSBLING

Okej =)

Jag ser på tv.

Vad gör du själv??

Kram!

2010-02-02 @ 20:25:38
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0