bilder

just nu sitter jag hus zanna det var inte så bra film jag tycker inte allafal dom kollar och jag kollar oxå och jag fick låna zannas dator och skriva ett inlägg hennes sladd passade till min mobil så jag tänkte lägga ut några bilder på skolan





alva



fiint alva


OOOOOOO ALVA snygg



FELICIA syns det vad hon har skrivit allfal hon har skrivit jonna 13år:)idag



julia  aså kolla hur hon kollar på allvas stol



glada bullan


fina alva
asså ska jag brätta en jätte pinsammt sak idag på skolan i kafeterian gjorde jag sånder en talrik  det var mest pinsammt för alla komm dit och kollade på mig det var där i sista bilden det var då jag fick supa stavning och julia tog massa bilder på mig när jag supade hon ba jag ska lägga ut det i blogg piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamm




en bild på alva framför henne längst
framm är julia och går in dom fick springa bar stavning  fot typ för att alva hade inte skor och hon lånade en från julia och jag var bakom dom och gjck för jag hade skor

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt att du vill vara med!

Skicka din fan-bild till, [email protected]!



Kram

2010-02-02 @ 20:44:01
URL: http://linnvernersson.blogg.se/
Postat av: ewelinah

tack så mycket! :)

de t'r bra, själv?

2010-02-02 @ 22:24:54
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: Julia <3

Ehh...Man ser inte bilderna ??... :O

2010-02-04 @ 20:51:51
URL: http://julleribullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0